کد خبر: ۸۸۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
تعداد بازدید: ۴۲۴
لاری: با توجه به شرایط خطرناک بیماری که روزانه منجر به از دست رفتن تعداد زیادی از هموطنان می‌شود، دعوت نکردن مهمان و نرفتن به مهمانی به عنوان اصلی اخلاقی و مسئولیت اجتماعی مهم محسوب می‌شود.

درخواست وزارت بهداشت برای پرهیز از حضور در مهمانی‌هابه گزارش خبرداغ ، سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه در شرایط خطرناک بیماری، دعوت نکردن مهمان و نرفتن به مهمانی یک اصل اخلاقی و مسئولیت اجتماعی مهم محسوب می‌شود، از مردم خواست که با قطع شدن رفت و آمد حضوری به منازل یکدیگر گامی موثر در جهت قطع زنجیره بیماری کرونا بردارند.

به گزارش انتخاب؛ دکتر سیما سادات لاری با بیان اینکه هنوز هم خیلی از ما هستیم که در برابر دعوت به مهمانی و مراسم عروسی و عزا نمی‌توانیم نه بگوییم و به راحتی دعوت به مجالس یاد شده را قبول می‌کنیم، گفت: با توجه به شرایط خطرناک بیماری که روزانه منجر به از دست رفتن تعداد زیادی از هموطنان می‌شود، دعوت نکردن مهمان و نرفتن به مهمانی به عنوان اصلی اخلاقی و مسئولیت اجتماعی مهم محسوب می‌شود.

وی افزود: امید است مردم فهیم و قدرشناس کشور کمک کنند تا با قطع شدن رفت و آمد حضوری به منازل گامی موثر در جهت قطع زنجیره بیماری در کشور برداشته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: