کد خبر: ۸۸۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۱۶۷
اکبر صادقی یکی از بهترین هافبک‌های دفاعی حاضر در لیگ برتر است که تجربه همکاری با یحیی گل محمدی را دارد.

صادقی – گل محمدی؛ تقابل شاگرد و استادبه گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: اکبر صادقی یکی از بهترین هافبک های دفاعی حاضر در لیگ برتر است که تجربه همکاری با یحیی گل محمدی را دارد.

صادقی که چند فصلی در تیم پدیده توپ می زد در نیم فصل دوم لیگ بیستم راهی نساجی انتهای جدولی شد که نتایج نا امید کننده ای در نیم فصل نخست لیگ کسب کرده بود. صادقی در بازی فردای پرسپولیس و نساجی می تواند یکی از بازیکنان تاثیر گذار باشد که در میانه میدان باید هافبک ها و مهاجمان پرسپولیس را مهار کند.

البته صادقی تجربه همکاری با گل محمدی سرمربی پرسپولیس را دارد و به خوبی از با ایده های مربی پیشین خودش آشناست. باید دید صادقی در تقابل فردا با پرسپولیس می تواند با شناختی که از سبک بازی تیم های گل محمدی دارد یک قدم جلوتر از شاگردان او حرکت کند یا نه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: