کد خبر: ۸۸۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
تعداد بازدید: ۱۹۶
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از استقبال عربستانی‌ها از کاروان این تیم در شهر ریاض اظهار تعجب کرد.

مدیرعامل باشگاه فولاد از استقبال عربستانی‌ها در ریاض تعجب کردبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان روز شنبه آینده در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در شهر ریاض به مصاف تیم العین امارات می‌رود. فولاد در صورت برد مقابل العین، به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه می‌یابد و در همان شهر ریاض عربستان، به مصاف حریفانش در گروه چهارم می‌رود.

تیم فولاد برای انجام مسابقه با العین، روز گذشته عازم عربستان شد و در بدو ورود به فرودگاه ریاض، مورد استقبال مسئولان روابط عمومی و روابط بین الملل فدراسیون عربستان قرار گرفت.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد امروز با انتشار پیامی تاکید کرد که رفتار عربستانی‌ها با کاروان فولاد بسیار «مودبانه» و «محترمانه» بوده است که او انتظارش را نداشت. وی همچنین با اشاره به دیپلماسی «پینگ پنگ» جهان در سال ۱۹۷۱ که روابط بین کشورها را دگرگون کرده است، نوشت: «شاید دیپلماسی، فوتبال را دنبال کند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: