کد خبر: ۸۸۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
تعداد بازدید: ۳۶۲
باشگاه ماشین‌سازی تبریز هدایت تیم فوتبال خود در ادامه لیگ برتر را به علیرضا اکبرپور سپرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: باشگاه ماشین‌سازی تبریز هدایت تیم فوتبال خود در ادامه لیگ برتر را به علیرضا اکبرپور سپرد.

علیرضا اکبرپور عصر امروز با حضور در دفتر باشگاه ماشین سازی با مدیران این باشگاه برای قبول هدایت سبزپوشان وارد مذاکره شد.

پیشکسوت استقلال سرمربی ماشین‌سازی شد

بعد از انجام مذاکرات و حصول توافقات نهایی، این مربی تبریزی هدایت تیم ماشین سازی را در ادامه بازی های لیگ برتر 00-99 بر عهده گرفت. بر اساس قرارداد امضا شده بین طرفین، علیرضا اکبرپور به مدت یک فصل و نیم سرمربی تیم ماشین سازی خواهد بود.

گفتنی است که علیرضا اکبرپور دوران بازی خود را از تیم ماشین سازی شروع کرده و با درخشش در این تیم به فوتبال ایران معرفی شد. ضمن اینکه او پس از پایان دوران بازی اش نیز از ماشین سازی وارد عرصه مربیگری شده بود.

او در حالی به عنوان سرمربی ماشین سازی انتخاب می‌شود که این تیم فصل را با بیاتلو استارت زد و سپس هدایت آن برعهده اخباری گذاشته شد و پس از آن مهدی پاشازاده سرمربیگری ماشین سازی را برعهده گرفت و حالا هدایت سبزها به اکبرپور سپرده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: