کد خبر: ۸۸۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰
تعداد بازدید: ۱۹۶
برخی از واسطه‌های ملکی با پیش بینی آینده مسکن بر این باورند که این بازار امسال به احتمال زیاد از رکود شدید خارج می‌شود و ثبات قیمتی به بازار بر می‌گردد. آنها بر این باورند که امیدواری به آینده در کنار کاهش انتظارات تورمی باعث شده بسیاری از متقاضیان بالقوه بازار مسکن به تدریج وارد شوند. از طرفی به اعتقاد برخی واسطه‌های ملکی حداقل در حال حاضر نشانه و بهانه خاصی برای تحریک قیمتی بازار مسکن وجود ندارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از دنیای اقتصاد: برخی از واسطه‌های ملکی با پیش بینی آینده مسکن بر این باورند که این بازار امسال به احتمال زیاد از رکود شدید خارج می‌شود و ثبات قیمتی به بازار بر می‌گردد. آنها بر این باورند که امیدواری به آینده در کنار کاهش انتظارات تورمی باعث شده بسیاری از متقاضیان بالقوه بازار مسکن به تدریج وارد شوند. از طرفی به اعتقاد برخی واسطه‌های ملکی حداقل در حال حاضر نشانه و بهانه خاصی برای تحریک قیمتی بازار مسکن وجود ندارد.

تازه ترین قیمت آپارتمان در نقاط مختلف تهران

 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: