کد خبر: ۸۸۲۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
تعداد بازدید: ۲۸۱
مدافع آبی پوشان که در پایان فصل قراردادش به اتمام می رسد، آمادگی‌اش را برای تمدید قرارداد با این تیم اعلام کرد.

آمادگی یک استقلالی برای تمدید/ مدافع آبی‌ها در انتظار تماس باشگاهبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، هرویه میلیچ را می‌توان یکی از خارجی‌های خوب فوتبال ایران دانست که دومین فصل حضورش در استقلال را سپری می‌کند و بعد از یک وقفه بیشتر از ۳ ماهه، بار دیگر در روزی که استقلال مقابل پیکان به میدان رفت، در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفت میلیچ با اینکه مقابل پیکان از آمادگی آرمانی به دور بود، باز هم عملکردی نسبتاً قابل قبول داشت.

مدافع کروات آبی‌ها که از مدتها پیش آمادگی‌اش را برای تمدید قرارداد با آبی‌ها اعلام کرده بود، در آخرین نشستی که با مدیران این باشگاه داشت، بار دیگر آمادگی‌اش را برای تمدید قرارداد اعلام کرده و برای عملی کردن این اتفاق در انتظار تماس مسئولان باشگاه است.

ملی پوش سابق و ۳۲ ساله کروات آبی‌ها در دو فصل گذشته جزو یکی از بازیکنان ثابت این تیم بوده که در اغلب دیدارهای آنها در لیگ برتر، جام حذفی و آسیا به میدان رفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: