کد خبر: ۸۸۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
تعداد بازدید: ۲۴۱
هافبک مس رفسنجان امروز یکی از خاطرانگیزترین بازی‌های فصل خود را انجام می‌دهد.

هافبک مس در آغوش تراکتوری‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: هافبک مس رفسنجان امروز یکی از خاطرانگیزترین بازی های فصل خود را انجام می دهد.

علیرضا نقی زاده، هافبک تیم مس رفسنجان که عملکرد خوبی در فصل جاری داشت امروز با تصمیم محمد ربیعی در ترکیب اصلی نارنجی پوشان مقابل تراکتور قرار گرفته است.

به این ترتیب نقی زاده فرصت حضور مقابل تیمی را پیدا کرده که زمانی در آن توپ می زد. او که سابقه بازی در گسترش فولاد تبریز را هم دارد، در لیگ هجدهم پیراهن تراکتور را به تن کرد اما در پایان فصل راهی سپاهان شد.

 

نقی زاده با لباس سپاهان مقابل تراکتور در یادگار امام به میدان نرفت اما امروز این فرصت را دارد تا در روزی که در ترکیب اصلی مس رفسنجان حضور دارد، مقابل تیم شهر خود بازی کرده و توانایی های خود را به نمایش بگذارد.

گفتنی است که نقی زاده پیش از شروع بازی به سمت نیمکت تیم تراکتور رفته و برای حضور در میدان از تراکتوری ها رخصت گرفت. تراکتوری ها نیز در استقبال از بازیکن تیم مس رفسنجان او را به آغوش کشیده و با این بازیکن به خوش و بش پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: