کد خبر: ۸۸۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
تعداد بازدید: ۳۱۱
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در پیامی درگذشت امیرهاشمی،از همکاران پر تلاش تامین اجتماعی بشرویه و حسین آداب، تعاون یارنمایندگی تعاون کارورفاه اجتماعی شهرستان بشرویه را که در اثر سانحه تصادف رخ داد تسلیت گفت .

پیام تسلیت شریعتمداری در پی درگذشت دو همکار استان خراسان جنوبیبه گزارش خبرداغ به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی متن پیام به شرح زیر است :
انالله و انالیه راجعون
خبر درگذشت دو همکار گرانقدر آقایان امیرهاشمی، از همکاران پر تلاش تامین اجتماعی بشرویه و حسین آداب، تعاون یارنمایندگی تعاون کارورفاه اجتماعی شهرستان بشرویه در اثر سانحه تصادف موجب تاثر و تالم فراوان شد .
بی تردید فعالیت های ارزنده این دو بزرگوار که با تلاش‌های خود ، منشأ خدمات موثری برای مجموعه و شهروندان بودند هیچگاه فراموش نخواهد شد .
این ضایعه تاسف برانگیز را به خانواده محترم آن عزیزان و همکاران معزز ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آنان علّو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: