کد خبر: ۸۸۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
تعداد بازدید: ۲۹۲
نایب رییس اتحادیه طلاو جواهر گفت: با توجه به اخبار منتشر شده برای توافق ایران و امریکا برای احیای برجام، از صبح امروز تا این لحظه، ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر، شاهد کاهش حدود ۱۰۰۰ تومانی دلار هستیم و به دلیل کاهش قیمت ارز، قیمت سکه هم امروز حدود ۴۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

دلیل سقوط قیمت سکه در بازار چه بود؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا : نایب رییس اتحادیه طلاو جواهر گفت: با توجه به اخبار منتشر شده برای توافق ایران و امریکا برای احیای برجام، از صبح امروز تا این لحظه، ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر، شاهد کاهش حدود ۱۰۰۰ تومانی دلار هستیم و به دلیل کاهش قیمت ارز، قیمت سکه هم امروز حدود ۴۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

محمد کشتی‌آرای درباره کاهش تقاضای نوروزی خرید سکه و طلا اظهار داشت: پایان سال ۹۹ تقاضای خرید طلا و سکه به مناسبت ایام نوروز به شدت کاهش پیدا کرد و نسبت به سال‌های گذشته روند بسیار کاهشی بود.

وی ادامه داد: از آنجایی که قیمت سکه تقریبا به ۲ برابر سال گذشته در همین ایام رسیده، توان خرید طلا و سکه بین مردم کاهش پیدا کرده است.

سکه

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به کاهش قیمت در بازار طلا و سکه به دلیل انتشار اخبار احتمال احیای برجام گفت: با توجه به اخبار منتشر شده برای توافق ایران و امریکا برای احیای برجام، از صبح امروز تا این لحظه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر، شاهد کاهش حدود ۱۰۰۰ تومانی دلار هستیم و به دلیل کاهش قیمت ارز، قیمت سکه هم امروز حدود ۴۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

وی با اعلام قیمت‌های امروز طلا و سکه اظهار داشت: در حال حاضر قیمت هر سکه تمام طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۵۹ هزار تومان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: