کد خبر: ۸۸۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۴۰۰
شاخص کل با افت ۶۳۰۸ واحدی بر روی رقم ۱ میلیون و ۲۹۶ هزار واحد قرار دارد.شاخص هم‌وزن افزایش ۱۲۳ واحدی داشته است.

شاخص کل بورس، ۱۱ فروردین ۱۴۰۰به گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد برتر: سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش در بورس امروز/ عرضه‌ها در گروه بانکی ادامه دارد.

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت دو هزار و ۱۲۰واحدی (۰.۲درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۱هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۱درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۹۹نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۶۹نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمادهای #شتران، #شپنا، #بکام، #پتایر، #شستا، #اپال و #خودرو در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای #کزغال، #زملارد، #شاروم، #شگویا، #کرمان، #سمگا و #قزرین در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به ۸۰۵میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۶۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۳۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۲۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروش که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۷۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش #وآیند، #برکت و #سنیر به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده ۳۴۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید #غگیلا، #قیستو و #خصدرا در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۲۰میلیارد تومان (۶۹درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۸۲۰میلیارد تومان (۲۷درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۰ نماد و حجم صف‌های فروش در ۸۷نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (#غگیلا) به ۱۲درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۱۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سیمان، آهک و گچ» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۲۳۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «پیمانکاری صنعتی» با تقاضای خرید ۱۷میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۲۵درصد از سه هزار و ۳۴۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۸۰۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۱۵درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهار هزار و ۱۴۰میلیارد تومان خواهد رسید.

جهت داد و ستد نماد #برکت در گروه دارویی تغییر کرد و با افزایش تقاضا نماد در سقف قیمت روزانه با صف خرید همراه شد.

نمای بورس امروز در پایان نیمه اول معاملات/ افت ۶هزار واحدی شاخص کل

افت ۶هزار و ۶۸۱واحدی (۰.۵درصد) شاخص کل آن را در ارتفاع یک میلیون و ۲۹۶هزار واحدی قرار داد.
شاخص‌ هم وزن ۰.۰۲درصد رشد کرد.
ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز به حدود دو هزار و ۱۷۰میلیارد رسید.
حدود ۱۶۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت حقیقی به حقوقی
رشد بیش از یک درصد ۸۴نماد و افت بیش از یک درصد ۴۴۱نماد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: