کد خبر: ۸۸۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۶۵۶
بر اساس گزارش روابط عمومی بانک آینده، بانک آینده بعد از ظهر پنج شنبه- 28 اسفند 99 برای ۲۲۵۸۰۶ نفر از دارندگان سهام عدالت، 50 در صد سود سهام را واریز کرد.

پرداخت سود سهام عدالت به بیش از  225  هزار مشتری بانک آیندهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، بر اساس گزارش روابط عمومی بانک آینده، بانک آینده بعد از ظهر پنج شنبه- 28 اسفند 99 برای ۲۲۵۸۰۶ نفر از دارندگان سهام عدالت، 50 در صد سود سهام را واریز کرد.
بر این اساس، نیمی از سود متعلق به سهام عدالت در هر دو روش مستقیم و غیرمستقیم در آستانه سال نو برای مشمولینی ‌که دارای شماره شبای تایید شده در سامانه سهام عدالت و حساب سپرده بانک آینده هستند واریز شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ویانا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
0
0
سلام وقت بخیر ...من مشتری بانک اینده هستم و شماره شبا ی من هم هیچ مشکلی نداره چون سالهای قبل به همین شماره سود واریز شده ...ولی امروز هیچ سودی برام واریز نشده ...علتش چیه ؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: