کد خبر: ۸۸۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۲۷۱
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در محور بمپور - دلگان ۸ کشته و مصدوم برجای گذاشت.
جزئیات واژگونی خودروی حامل اتباع غیرمجازبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ایرانشهر گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در محور بمپور - دلگان ۸ کشته و مصدوم برجای گذاشت.

نادر ستوده درباره این تصادف گفت: ساعتی پیش خبر واژگونی یک دستگاه خودرو حامل اتباع خارجی به مرکز پیام اورژانس اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد ادامه داد: متأسفانه یک نفر از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات در محل حادثه جان باخت و ۷ مصدوم دیگر این حادثه پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان خاتم الأنبیاء(ص) ایرانشهر منتقل شدند.

به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی، ستوده با اشاره به آمار بالای تصادفات و تلفات اتباع بیگانه تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و همجواری با کشورهای پاکستان و افغانستان محل تردد اتباع غیر مجاز می باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: