کد خبر: ۸۸۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۲۲
در فایل صوتی که از دومینیک راب به بیرون درز کرده او می‌گوید: «معتقدم ما باید آزادانه در سراسر دنیا تجارت کنیم. اگر ما تجارتمان را به کشورهایی با استانداردهای کنوانسیون حقوق بشر اروپا محدود کنیم بسیاری از فرصت‌های تجارت با اقتصادهای رو به رشد را در آینده از دست می‌دهیم.

افشای فایل صوتی از دومینیک راب: نمی توانیم تجارتمان را با استانداردهای کنوانسیون حقوق بشر محدود کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: «دومینیک راب»، وزیر امور خارجه انگلیس در یک فایل صوتی که به بیرون درز کرده به مقام‌های این کشور گفته انگلیس باید هنگام تجارت با سایر کشورها به حقوق بشر اعتنا نکند.

وزیر امور خارجه انگلیس گفته چنانچه کشورش بخواهد هنگام تجارت خودش را به کشورهایی محدود کند که استانداردهایشان مطنبق با کنوانسیون حقوق بشر اروپا است برخی از بازارهایی در حال رشد را از دست خواهد داد.

در فایل صوتی که از دومینیک راب به بیرون درز کرده او می‌گوید: «معتقدم ما باید آزادانه در سراسر دنیا تجارت کنیم. اگر ما تجارتمان را به کشورهایی با استانداردهای کنوانسیون حقوق بشر اروپا محدود کنیم بسیاری از فرصت‌های تجارت با اقتصادهای رو به رشد را در آینده از دست می‌دهیم.»

انگلیس یکی از تأمین‌کنندگان سلاح‌های عربستان سعودی در جنگ یمن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: