کد خبر: ۸۸۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۳۲۹
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور به بیان توضیحاتی درباره اعلام نشدن نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش پرداخت.

آموزش و پرورش نتایج آزمون استخدامی را اعلام نکرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور که در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی برای جذب و استخدام ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر برگزار شد. نتیجه اولیه این آزمون یازدهم بهمن ماه در سایت سازمان سنجش اعلام شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش ادامه داد: پس از اعلام نتایج اولیه آزمون هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی شامل وزارت آموزش و پرورش دعوت به مصاحبه از سوی آموزش و پرورش  انجام شد.

او افزود: تقاضاهای زیادی از داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور نوبت هشتم مبنی بر اعلام نتایج نهایی دستگاه‌های اجرایی به ویژه وزارت آموزش و پرورش  به سازمان سنجش ارسال شده بود.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش درباره دلیل اعلام نشدن نتایج با توجه به پایان مرحله مصاحبه، توضیح داد: تاکنون نتایج مصاحبه دستگاه‌ها به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال نشده است و به محض اعلام نتایج مصاحبه از سوی ارگان‌های پذیرنده سازمان سنجش نسبت به اعلام نتایج نهایی این آزمون اقدام خواهد کرد.

گفتنی است، پیش تر یارمحمد حسین‌بر مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش درباره جزئیات اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش بیان کرد: نتایج اولیه این آزمون با پذیرش ٢/۵ برابر ظرفیت انجام شد و بعد از این مرحله فرایند مصاحبه‌ها تمام شده است و نتایج را به سازمان سنجش ارجاع دادیم.

او ادامه داد: بعد از این مرحله در سازمان سنجش و آموزش کشور نتایج آزمون کتبی و نمره مصاحبه پردازش می‌شود تا نتایج اولیه آن از سوی این سازمان اعلام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: