کد خبر: ۸۸۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
تعداد بازدید: ۲۰۴
روحانی در آخرین نشست هیات دولت در سال ۱۳۹۹:
رئیس‌جمهور گفت: در سالی که گذشت، در مجموع سال سختی داشتیم و در آغاز باید یاد کنم از همه عزیزانی که در مسیر مبارزه با کرونا جان عزیز خود را فدا کردند.

سالی که گذشت، در مجموع سال سختی بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسن روحانی در آخرین نشست هیات دولت در سال ۱۳۹۹، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه سال ۱۴۰۰ هستیم که خود ۱۴۰۰ سال آستانه‌ای قرن جدید است و انشاالله امیدواریم ملت بزرگ ما که در همه صحنه‌ها با ایستادگی و مقاومت و اتحاد پیروزی‌های درخشانی به دست آوردند،‌ در سال آینده هم شاهد پیروزی‌های بزرگ‌تری باشیم.

وی ادامه داد: در سالی که گذشت، در مجموع سال سختی داشتیم و در آغاز باید یاد کنم از همه عزیزانی که در مسیر مبارزه با کرونا جان عزیز خود را فدا کردند. ۲۷۷ نفر از کادر درمان ما در این سال جان سپردند و ۶۱ هزار نفر از مردم ما جان سپردند که به خانواده‌های عزیز آن‌ها تسایت می‌گوییم و امیدواریم سال ۱۴۰۰ سل بهتری باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: