کد خبر: ۸۸۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
تعداد بازدید: ۲۰۹
غلامی در مراسم «نوروز ١۴٠٠، نوروز دوستی»:
وزیر علوم، گفت: بی‌مهری‌ها طبیعت را برآشفته است، پیام ما باید این باشد که همه تلاش کنیم مهر و محبت را در جهان گسترش دهیم.

نوروز جزو روزهای عزیز ملت‌ها است/امید است که نو شدن روزها به نو شدن ذهن‌ها و رفتارها منجر شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، منصور غلامی در مراسم «نوروز١۴٠٠، نوروز دوستی»، گفت: باید فرارسیدن سال جدید را شادباش گفت. فرارسیدن نوروز جدید را با همه مشغله حس می کنیم. شاعران پارسی مبنای تغییر و تحول انسان را همان تغییر و تحول طبیعت دانسته اند؛ اینکه مردم شادی‌های خود را تقسیم می‌کنند بهترین تعریف و مبنای ارزشمندی است.

وی ادامه داد: وقتی این هدیه الهی را با هم به اشتراک می‌گذاریم لذت زندگی بیشتر می‌شود. پیام گروه دوستی باید این باشد که همه تلاش کنیم مهر و محبت را در جهان گسترش دهیم. وقتی این روزها اطراف خود را نگاه می‌کنیم، بی‌مهری‌ها طبیعت را هم برآشفته است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: نوروز جزو روزهای عزیز ملت‌ها است؛ نو شدن روزها ان‌شاالله به نو شدن ذهن‌ها، رفتارها و همکاری میان انسان‌ها تاثیر عمیق بگذارد و شاهد باشیم در روزهای پیشرو، نسل‌های آینده در نشست‌های گسترده‌ترو صمیمی‌تر نوروز را به یکدیگر تبریک بگویند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: