کد خبر: ۸۸۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۱۹۸
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تصمیم ناعادلانه AFC برای گرفتن میزبانی‌های ایران را به اطلاع رییس کمیته بین المللی المپیک می‌رسانیم.

صالحی‌امیری: تصمیم اخیر AFC را پیگیری می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: سیدرضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک گفت: در خصوص تصمیمی که AFC گرفته قصد داریم مکاتبه‌ای را با توماس باخ انجام دهیم. از آنجا که این تصمیم خلاف منشور المپیک است و فدراسیون جهانی فوتبال نیز عضو IOC است بنا داریم که این تصمیم ناعادلانه را به رییس کمیته بین المللی المپیک اطلاع رسانی کنیم.

وی گفت: مردم باید بدانند که مجموعه مدیریتی ورزش کشور همه تلاش خود را انجام می‌دهد که حق و حقوق فوتبال و ورزش حفظ شود. تیم مدیریتی قبلی فدراسیون فوتبال که در کنفدراسیون فوتبال آسیا صاحب کرسی است باید به این تصمیم های ناعادلانه واکنش نشان می داد و بیانیه ای را منتشر می‌کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: