کد خبر: ۸۸۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
تعداد بازدید: ۱۵۶
رئیس‌جمهور گفت: این کاری که در این یکسال و چند هفته در ایران صورت گرفته می‌تواند مجموعه‌ای مدون باشد به عنوان یک نقشه راه شود برای آینده که اگر خدای نکرده در آینده هم اگر با یک اپیدمی مواجه شدیم از الگو گرفته شود، از آن الگو گرفته شود.

عملکرد یکسال گذشته در مواجهه با کرونا می‌تواند یک الگو و نقشه راه برای آینده باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حسن روحانی صبح امروز در شصت و یکمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا طی سخنانی با اشاره به فراسیدن روزهای پایانی سال، گفت: روزهای پایانی سال است و من لازم می دانم از همه اعضای ستاد ملی، از همه کمیته‌ها، از قرارگاه، از همه عزیزان در کادر درمان، نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و همه آن‌هایی که مسئولیت نظارت را در بخش‌های مختلف بر دوش داشتند تشکر می‌کنم. مخصوصا از وزیر درمان و آموزش پزشکی که شبانه‌روز در صحنه بودند، چه روزهایی که احساس نگرانی کردند و دلسوزانه به عرصه آمدند و چه آن روزهایی که از پیک عبور کردیم یا واکسن وارد شده یا هر خبر خوبی بوده با لبخند به مردم خبر دادند، تشکر و قدردانی می‌کنم؛ می‌دانم چه کار سختی است این زحمات بازهم سال آینده هم پیش روزی ما است.

وی ادامه داد: همچنین از وزیر محترم کشور مخصوصا از زمانی که مسئولیت قرارگاه را برعهده گرفتند و کار بسیار سختی داشتند به طور مداوم هماهنگ کردن شرایط سخت بود و از ایشان تشکر می‌کنم. از همه کادر درمان که با امکانات، تجربه، دانش، تخصص و جان خود در صحنه ماندند و دفاع کردند از مردم سپاسگزاری می‌کنم، مخصوصاً از همه کادر درمان قدردانی می‌کنم، معمولا ما از پزشک و پرستار اسم می‌بریم اما کادر درمان دایره وسییع تری دارند. همچنین به روح همه کسانی که در این راه جان خود را از دست دادند، درود می‌فرستیم و همه آن ها که در بستر بیماری بودند هم آرزوی تندرستی داریم.

روحانی ادامه داد: از تولیدگران و اصناف تشکر می‌کنیم که تولید در سال ۹۹ یک روز تعطیل نشد در کارگاه های بزرگ و کوچک و ما در بعضی کارگاه های بزرگ هیچ فوتی نداشتیم. همه پای کار آمدند؛ اصناف عزیز ما علیرغم اینکه روزهایی را ما تعطیل کردیم و تت فشار بودند اما همکاری خیلی خوبی داشتند. صداوسیما از آنجاهایی است که از روز اول پای کار بود به خوبی خطرات را گوشزد کردند، مصوبات را تبیین کردند. کار خیلی بزرگی در این بیش از ۱۳ ماه شبانه روز تلاش کردند و این کار بسیار ارزشمند بود. این کاری که در این یکسال و چند هفته در ایران صورت گرفته می‌تواند مجموعه‌ای مدون باشد به عنوان یک نقشه راه شود برای آینده که اگر خدای نکرده در آینده هم اگر با یک اپیدمی مواجه شدیم از الگو گرفته شود، از آن الگو گرفته شود.

وی افزود: اکنون در بسیاری از استان‌ها شاهد شرایط نسبتا مناسب و خوبی هستیم و دو سه استان شرایط حاد دارند که باید رعایت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: