کد خبر: ۸۸۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰
تعداد بازدید: ۳۵۵
معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانک قرض الحسنه رسالت در زمینه ارایه خدمات بانکی به کارکنان این وزارت خانه تفاهم نامه امضا کردند.

معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کار با بانک قرض الحسنه رسالت تفاهم نامه همکاری امضا کردبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس این تفاهم نامه بانک قرض الحسنه رسالت طبق ضوابط و مقررات مربوطه همه خدمات بانکی خود را اعم از افتتاح حساب جاری و پس انداز ، صدور کارت بانکی  شتاب و .. . و نیز اعطای تسهیلات قرض الحسنه به کارکنان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارایه خواهد کرد .

 این تفاهم نامه به امضای غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمد حسین حسین زاده مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت رسید  .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: