کد خبر: ۸۸۰۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
تعداد بازدید: ۲۱۴
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: کلیه افراد درصورت مشاهده هرگونه تخلف درخصوص عدم رعایت توصیه‌های کرونایی می‌توانند با تماس با سامانه ۱۹۰ گزارش و شکایت خود را اعلام کنند.

چند توصیه به شاغلان مراکز خرید/روشهای دریافت شکایات مردمی از عدم رعایت توصیه های بهداشتیبه گزارش خبرداغ ، دکتر سیما سادات لاری اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و حضور مردم در مراکز خرید، لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز دوچندان شده است.

وی ادامه داد: از این‌رو به شاغلین در فروشگاه‌ها و مراکز خرید توصیه می‌شود که حتما از ماسک استفاده و از ارائه خدمات به افرادی که ماسک ندارند، خودداری کنند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، استفاده از کارت‌خوان به‌جای دریافت وجه نقد، رعایت بهداشت دست‌ها، استفاده از ضدعفونی کننده‌ها و در اختیار قرار دادن آن به خریداران و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی - بین ۱.۵ تا دو متر - از دیگر توصیه‌های وزارت بهداشت به شاغلین در فروشگاه‌ها و مراکز خرید است.

لاری در پایان تصریح کرد: کلیه افراد درصورت مشاهده هرگونه تخلف در موارد ذکر شده می‌توانند با تماس با سامانه ۱۹۰ گزارش و شکایت خود را اعلام کنند. همچنین با اسکن QR کد فروشگاه‌ها با استفاده از دوربین تلفن همراه می‌توانند شکایات خود را ثبت کنند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: