کد خبر: ۸۸۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
تعداد بازدید: ۷۳۷
‏بر اساس اطلاع یک منبع آگاه محمدرضا معتمد عضو هیئت مدیره و معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس واوراق بهادار دقایقی قبل برکنار شد.

معاون نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس برکنار شدبه گزارش خبرداغ ،  بسیاری ازکارشناسان ⁧بازارسرمایه⁩ معتقدند وی از عوامل رخوت بورس و ورود نهادهای مالی به ⁧بورس⁩ بود

پیشتر نیز اخباری از عدم همراهی معاونت نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار با قالیباف رئیس سابق سازمان بورس به گوش می رسید.

معطلی های گیج کننده و مانع تراشی های بیهوده و خواباندن کارها تبدیل به یک رسم نانوشته عجیب اما جاری در این سازمان بورس و اوراق بهادار شده است.
بر اساس آخرین اطلاع از سامانه ستان(تاییدصلاحیت مدیران نهادهای مالی) ۱۵۰۰ نفر برای تصدی هیأت مدیره و مدیرعاملی نهادهای مالی در صف تایید صلاحیت هستند.
صف اخذ مجوز نهادهای مالی به طرز مشکوکی طولانی شده و امیدی به ارائه مجوزها نیست. بدعت و بررسی سلیقه ای سوابق افراد در جهت احراز صلاحیت حرفه بوضوح قابل مشاهده بوده و نیازمند ورود سریع نهادهای نظارتی است. متأسفانه صدای خفته متقاضیان در کمال مظلومیت خاموش می شود. گروه غیر سازمان شکل گرفته در سازمان بورس پیشتر نیز در مقابل برنامه های قالیباف رئیس سابق سازمان ایستادگی کرد و تلاش های قالیباف برای تغیر با توجه به حمایت های غیر سازمانی بی نتیجه ماند و در نهایت خود قالیباف مجبور به خروج شد. دهقان دهنوی هم چنانچه با این اقدامات مماشات کند بزودی آبروی چندساله و موفق خود در وزارت امو اقتصادی و دارایی را بر باد رفته و برگ زردی را در رزومه کار خود درج خواهد نمود. برگ زردی که تا همیشه در کارنامه کاری وی باق یخواهد ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: