کد خبر: ۸۸۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۲۳۹
وزیر دفاع آمریکا:
وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که واشنگتن در حال ارزیابی حملات راکتی چهارشنبه گذشته به پایگاه «عین الاسد» در عراق بوده و درباره زمان و مکان مناسب واکنش به آن، تصمیم‌گیری می‌کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا؛  «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که واشنگتن در حال ارزیابی حملات راکتی چهارشنبه گذشته به پایگاه «عین الاسد» در عراق بوده و درباره زمان و مکان مناسب واکنش به آن، تصمیم‌گیری می‌کند.

وی افزود که در هر زمینه‌ای می‌خواهیم از مسیر دیپلماسی به پیش برویم اما اگر بازدارندگی به شکست منجر شود، باید مبارزه کنید. شما برای پیروزی می‌جنگید.

لوید با اشاره به برخی ادعاها در خصوص سیاست‌های منطقه‌ای ایران، گفت که این کشور کاملا قادر به ارزیابی و نتیجه‌گیری درباره مقصود حملات هوایی آمریکاست.

 به نقل از ای‌بی‌سی نیوز،وی افزود که آنچه ایران باید از این مسأله دریافت کند، این است که ما از نیروهای خود دفاع می‌کنیم. پاسخ ما در خور خواهد بود. امیدواریم که آنها قدم در مسیر صحیحی بگذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: