کد خبر: ۸۸۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۳۴۵
دیدار تیم‌های استقلال و فولاد امروز ساعت 17.30 برگزار خواهد شد.

استقلال – فولاد از نگاه آمار/کفه سنگین پیروزی به کام آبی‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛بازی امروز مصاف 47 دو تیم استقلال و فولاد است. در 46 بازی قبلی 23 بار استقلال پیروز شده و 11 بار فولاد. آبی ها در مصاف با فولاد آمار جالب 50 درصد پیروزی را دارند.

• اولین بازی دو تیم 12 مهر 76 در چارچوب لیگ آزادگان برگزار شد که استقلال با 5 گل فولاد را شکست داد. فولاد در 45 بازی بعدی اش مقابل استقلال هرگز چنان شکست سنگینی تجربه نکرد.

• بازی استقلال و فولاد، برای یک نفر بیشتر از بقیه خاطره انگیز است. او غلامرضا عنایتی است؛ کسی که با زدن 7 گل در این هماوردی، لقب بهترین گلزن را یدک می کشد.

• این دو تیم تاکنون 22 بار در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته اند؛ حاصل 13 برد برای استقلال و فقط 4 برد برای فولاد بوده.

• هر دو بازی قبلی استقلال و فولاد با برتری 2 بر یک فولاد به پایان رسیده. استقلال سابقه 3 برد متوالی مقابل فولاد را دارد اما فولاد هرگز نتوانسته در 3 بازی متوالی استقلال را شکست بدهد. 

• عملکرد دو تیم در 5 بازی آخر قابل مقایسه نیست. استقلال با فکری در 5 بازی آخر فقط یک برد و 5 امتیاز کسب کرده اما فولاد با نکونام صاحب 3 برد، 2 تساوی و 11 امتیاز شده است. در این فصل فولاد هرگز هیچ 5 دیداری را اینقدر خوب و استقلال هیچ 5 دیداری را آنقدر بد سپری نکرده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: