کد خبر: ۸۸۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰
تعداد بازدید: ۲۵۴
تیم فوتبال سانتاکلارا در غیاب مهاجم ایرانی خود برابر اسپورتینگِ صدرنشین در دقایق پایانی شکست خورد.

باخت سانتاکلارا در غیاب مغانلو/ رقیب طارمی ۱۵ گُله شدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، در یکی از بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ پرتغال، بامداد امروز شنبه تیم صدرنشین اسپورتینگ به مصاف تیم سانتاکلارا رفت و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

شهریار مغانلو مهاجم ایرانی تیم سانتاکلارا که گفته می‌شود به زودی با پرسپولیس قرارداد امضا می‌کند، در لیست سانتاکلارا در این بازی حضور نداشت.

مسابقه دو تیم تا دقیقه ۳+۹۰ با نتیجه تساوی یک - یک دنبال می‌شد اما اسپورتینگ در وقت‌های تلف شده موفق شد گل دوم را به ثمر برساند و پیروز شود.

برد اسپورتینگ اتفاق بدی برای تیم پورتو محسوب می‌شود. پورتو امید زیادی داشت تا با متوقف شدن اسپورتینگ، فاصله ۱۰ امتیازی اش با این تیم را در مسابقات آینده کاهش بدهد و امیدش را برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر کند.

اسپورتینگ در حال حاضر ۵۸ امتیازی است و براگا و پورتو با یک بازی کمتر به ترتیب با ۴۶ و ۴۵ امتیاز دوم و سوم هستند.

در بازی اسپورتینگ با سانتاکلارا اتفاق ناخوشایند دیگری که برای تیم پورتو رخ داد گلزنی «پدرو گونکالوس» بود. پدرو با گلی که وارد دروازه سانتاکلارا کرد، تعداد گل‌های خود را در لیگ پرتغال به عدد ۱۵ افزایش داد.

مهدی طارمی و «سرجیو اولیویرا» هر دو از تیم پورتو ۹ گُله هستند و برای اینکه خود را به صدر جدول گلزنان نزدیکتر کنند، نیاز دارند در بازی امروز پورتو برابر ژیل ویسنته گل بزنند. «سفروویچ» بازیکن بنفیکا هم تاکنون ۹ گل به ثمر رسانده است و همپای طارمی و اولیویرا پیش می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: