کد خبر: ۸۸۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱
تعداد بازدید: ۴۴۳
پروین قائم مقامی به واسطه دخترش (بهاره رهنما) و با سریال «خانه اجاره‌ای» پا به عرصه بازیگری نهاد و حالا به یکی از بازیگران پرکار سریال‌های طنز تلویزیون تبدیل شده است.

مادر بهاره رهنما چطور بازیگر شد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، پروین قائم مقامی می‌گوید: «ورود من به بازیگری بیشتر برای ایجاد تغییر در روند زندگی‌ام و از تنهایی درآمدن بود. اما حالا واقعا به بازیگری علاقه دارم و به عنوان یک علاقه و حرفه به آن نگاه می‌کنم. دوست دارم فرصتش فراهم شود تا بتوانم در نقش‌های مختلف و متفاوت ظاهر شوم.»

او درباره بازی در نقش‌های طنز توضیح داد: «خودم دوست دارم نقش‌های جدی را هم تجربه کنم. به هر حال، به عنوان یک بازیگر دوست دارم توانایی‌های خودم را محک بزنم. با این حال، از نقش‌های طنز هم ناراضی نیستم و آن‌ها را دوست دارم. هر نقشی لطف خودش را دارد و این را هم باید در نظر داشته باشید که بازی در نقش‌های کمدی در مقایسه با رُل‌های جدی خیلی سخت‌تر است و پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: