کد خبر: ۸۸۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۲۹۰
جلسه هم اندیشی روسای هیات ها و کمیته های جودو کشور سه شنبه 12 اسفند در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد.

جلسه هم اندیشی روسای هیات ها و کمیته های جودو کشور در جزیره کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش این جلسه هم اندیشی ، شامگاه سه شنبه 12 اسفند با حضور آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودوی کشور، صدیقه کعبی‌زاده سرپرست دبیری و نایب رئیس بانوان فدراسیون، روسای هیات‌ها و کمیته‌های مختلف و مسئولان ورزش کیش و پس از رفع تعلیق فدراسیون جودوی کشور در جزیره کیش برگزارشد.

رئیس فدراسیون جودو دراین نشست، با اشاره به مشکلات ناشی ازتعلیق فدراسیون که برای نخستین بار پیش آمده بود گفت: خبر بسیار مسرت بخشی که روز گذشته به خانواده جودو، ورزش و مردم رسید خوشحال کننده بود. ما خدمتگذار بودیم و این تیم حقوقی بود که برای رفع تعلیق تلاش اصلی را به دوش کشید.

میراسماعیلی اظهار داشت: به حصول این نتیجه که سبب امید و روحیه تازه ای درتیم جودوی کشور شد مباهات می کنم.

وی این موفقیت را مرهون همراهی و حمایت تیم های جودوی استان های کشورعنوان و از روسای هیات ها و خانواده جودو برای همراهی با فدراسیون در بدترین شرایط سپاسگزاری کرد.

میراسماعیلی با بیان اینکه قبل از کرونا برنامه های متعدد و خوبیدر زمینه جودو برگزار شد و شرایط عالی بود افزود: با لروز همه گیری کرونا سعی کردیم برنامه‌هایی ترتیب دهیم که با این وضعیت همخوانی داشته باشد. در فضای مجازی و به‌ صورت آنلاین کارهای مختلفی انجام شد و کمیته های مختلف فدراسیون فعالیت های زیبایی داشتند.

وی تاسیس آکادمی جودو را کار ارزشمندی عنوان کرد و اظهارداشت : با رفع موانع موجود و دریافت مجوز، از هفته آینده روند ساخت ادامه می‌یابد.

میراسماعیلی در مورد جودوی کیش، با اشاره به اینکه علی‌بیگی در طول این مدت زحمات زیادی برای جودوی کیش کشیده است گفت: از امروز محسن لرد لسمی به‌ عنوان مسئول جدید جودوی این جزیره معرفی شده و فعالیت خود را آغازمی کند.

رییس فدراسیون جودو از همکاری فرضی پور مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم و دکتر نجف پور مدیر امور ورزش تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه عزیزاله فرضی پوربا ابراز خوشحالی از میزبانی خانواده جودو، در خصوص شرایط ورزش کیش و ظرفیت های خوب منطقه برای میزبانی از تیم‌های مختلف ملی مواردی را عنوان کرد.

گزارش عملکرد کمیته‌های مختلف فدراسیون، پرسش و پاسخ روسای هیات‌ها، ارائه گزارش مالی و گزارش عملکرد فدراسیون و ارائه تقویم برنامه ها در سال ۱۴۰۰ از بخش‌های دیگر برنامه بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: