کد خبر: ۸۷۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
تعداد بازدید: ۴۱۹
رییس فدراسیون جودو به انتصاب پر سر و صدای حجت الاسلام کردمیهن واکنش نشان داد.

واکنش میراسماعیلی به انتصاب جنجالیِ کُردمیهنبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رییس فدراسیون جودو به انتصاب پر سر و صدای حجت الاسلام کردمیهن واکنش نشان داد.

 

آرش میراسماعیلی:

* (درباره انتصاب حجت الاسلام کردمیهن به عنوان رییس کمیته فرهنگی فدراسیون جودو و حواشی ایجاد شده پس از این انتصاب): انتصابات ما طبیعتا جودویی و فنی است و ما به مسائل و موضوعات دیگر توجه نمی کنیم. انتصابات فدراسیون از دل خانواده جودو بوده و خواهد بود. او دان ۵ جودو و داور ممتاز این رشته است. سال گدشته نیز در رنکینگ داوری سوم شد و همچنین مربی درجه یک جودو است که مدارک آن را دارد. به حواشی توجه نمی کنیم و به دنبال انجام وظایفمان هستیم.

این انتصاب در حالی خبرساز شده است که طی سال های اخیر و در در ماجرای حمله برخی افراد خودسر به سفارت عربستان که تعدادی از آنها وارد ساختمان سفارت شده که پرچم عربستان را به زیر کشیدند برخی رسانه‌ها مدعی شدند نام حسن کردمیهن به میان آمده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: