کد خبر: ۸۸۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۲۷۴
دو اقامتگاه سنتی و یک هتل در جریان سفر وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به کاشان افتتاح شد.

افتتاح ۲ اقامتگاه سنتی و یک هتل در کاشان با حضور دکتر مونسانبه‌گزارش خبرداغ به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان، دکتر علی‌اصغر مونسان ظهر روز سه‌شنبه ۱۲ اسفندماه ۹۹ در جریان سفر به شهر کاشان، با همراهی مسئولان محلی، دو اقامتگاه سنتی و نیز یک هتل در این شهر را به‌صورت رسمی افتتاح کرد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به کاشان اقامتگاه سنتی «سرای گیواک» را که در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر‌مربع و با زیربنای ۵۷۰ مترمربع و سرمایه‌ای بالغ‌بر ۷۰میلیارد ریال ایجاد شده را افتتاح کرد، با بهره‌برداری از این اقامتگاه، برای ۲۰ نفر اشتغال‌زایی ایجاد شده است.

همچنین اقامتگاه سنتی «عمارت پلوس» که در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر‌مربع و زیربنای ۷۵۰ مترمربع و با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱۰۰میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای  ۲۰ نفر احداث شده نیز با حضور دکتر مونسان به بهره‌برداری رسید.

هتل «وندای کی آشیان» نیز هم‌زمان با سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح شد.

این هتل در زمینی به مساحت ۴۴۸۰ مترمربع و زیربنای ۳۰۰۰۰ مترمربع با ظرفیت اقامت ۱۱۰ نفر و همچنین ظرفیت پذیرایی برای ۸۶۰ نفر احداث شده است.

این هتل همچنین سالن اجتماعاتی به ظرفیت ۱۷۲۰نفر و ۳۹ اتاق دارد و با افتتاح آن برای ۱۲۰ نفر اشتغال‌زایی ایجاد شده است.

این سه مرکز اقامتی در مجموع با سرمایه‌گذاری ۵هزارو ۱۷۰ میلیارد ریالی و اشتغال‌زایی برای بیش از ۱۵۰ نفر در کاشان به بهره‌برداری رسیده و با افتتاح آن‌ها ۱۶۰ تخت به مجموع تخت‌های اقامتی شهرستان اضافه خواهد شد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: