کد خبر: ۸۸۰۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
تعداد بازدید: ۲۲۵
بازار سرمایه امروز برخلاف روزهای گذشته روندی صعودی داشت و شاخص کل بورس بیش از ۴۰۰۰واحد صعود کرد.

شاخص کل بورس، امروز ۱۲ اسفند ۹۹بازار سرمایه امروز برخلاف روزهای گذشته روندی صعودی داشت و شاخص کل بورس بیش از ۴۰۰۰واحد صعود کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، شاخص کل بورس با ۴۶۴۵واحد صاود در رقم یک میلیون و ۱۸۶هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۸۸واحد صعود و رقم ۴۳۱هزار و ۶۱۳واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار ۷۱۷هزار معامله به ارزش ۵۶هزار و ۲۱۲میلیارد ریال انجام دادند.

صنعتی و معدنی گل گهر، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی چادرملو، پالایش نفت بندرعباس، فولاد خوزستان و فراوری معدنی اپال کانی پارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم با ۵۴واحد افزایش رقم ۱۶هزار و ۹۷۹ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۵۵۲ هزار معامله به ارزش ۱۲۹هزار و ۸۳۱میلیارد ریال انجام شد.

پلیمر آریال ساسول، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، سرمایه گذاری صبا تامین، پتروشیمی زاگرس و پتروشیمی غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل بیمه پاسارگاد و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: