کد خبر: ۸۸۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
تعداد بازدید: ۱۳۱۶
سریال «پایتخت ۶» به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم از امشب از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

«پایتخت» از امشب به تلویزیون برمی‌گرددبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان : سریال «پایتخت ۶» به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم از امشب از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

قصه این سریال ۱۷ قسمتی که با فوت بابا پنجعلی آغاز می‌گردد، از امشب ۱۲ اسفند هر شب بعد از خبر ساعت ۱۹ روی آنتن می‌رود. در این فصل بهبود فریبا پس از سال‌ها به ایران باز می‌گردد، اما ماجراهایی برایش پیش می‌آید که فهمیه را از شوهر سابقش دلسرد می‌کند.

بهتاش نیز که در فصل ۵ بیکار و آس و پاس بود حالا دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران شده است و سیاسی شدن نقی معمولی، شخصیت اصلی قصه، یکی از دیگر جذابیت‌های سریال است.

محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی و غلامعلی رضایی از بازیگران اصلی این سریال‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
0
0
مگه رفته بود که برگردد؟ عین کولی های دریوزه گر از این کانال به اون کانال در گردشه حالا رسیده به شبکه یک.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: