کد خبر: ۸۸۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۰۹
وزیر میراث‌فرهنگی، گرشگری و صنایع‌دستی در سفر به استان مرکزی و شهر کاشان، ضمن دیدار با تعدادی از مسئولان استانی، از جاذبه‌های گردشگری و آثار فرهنگی تاریخی این دو منطقه بازدید خواهد کرد.

دکتر مونسان به استان مرکزی و شهر کاشان سفر می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا، دکتر علی‌اصغر مونسان عصر امروز دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۹ در سفر خود به استان مرکزی به همراه سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی، پروژه گردشگری دودهک دلیجان را افتتاح خواهد کرد.

او در نشست با استاندار و تعدادی از مسئولان استانی و نمایندگان مجلس ظرفیت‌های این استان در حوزه‌های فرهنگی‌، تاریخی، گردشگری و صنایع‌دستی را از نزدیک بررسی می‌کند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ادامه سفر خود از برخی جاذبه‌های گردشگری استان از جمله پروژه مجتمع گردشگری در حال ساخت نظری در پنج کیلومتری شهر دلیجان بازدید خواهد کرد.

او در ادامه سفر یک روزه خود به نراق، از خانه‌ها و بافت تاریخی این شهر تاریخی دیدن خواهد کرد و نشست با فعالان گردشگری از دیگر برنامه‌های سفر دکتر مونسان به استان مرکزی است.

افتتاح ۴ طرح گردشگری در کاشان

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همچنین روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند به شهرستان کاشان سفر کرده و چهار طرح گردشگری در این شهرستان را افتتاح خواهد کرد.

فریدون اله‌یاری میدرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان درباره این سفر گفت: «با توجه به توسعه کمی و کیفی مناسب صنعت گردشگری به ویژه با تکیه بر نجات‌بخشی خانه‌ها و آثار تاریخی شهرستان کاشان و آماده‌سازی چند طرح برای افتتاح، دکتر مونسان به کاشان سفر خواهد کرد.»

او افزود: «وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به شهرستان کاشان، در ابتدا با حضور در شهر مشهد اردهال به زیارت امام‌زاده سلطان‌علی امام محمدباقر(ع) خواهد رفت.»

اله‌یاری تاکید کرد: «افتتاح دو اقامتگاه سنتی با نجات‌بخشی دو خانه ارزشمند تاریخی، افتتاح یک هتل و همچنین رونمایی از تقویم گردشگری شهرستان کاشان از جمله برنامه‌های سفر دکتر مونسان به کاشان است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: