کد خبر: ۸۸۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴
تعداد بازدید: ۲۴۹
کاپیتان قرمز‌ها یک ماه بعد از ۳۹ سالگی توانسته بهترین کارنامه دوران فوتبالی‌اش را به ثبت برساند و حالا بالاتر از مهاجمان پرسپولیس در جدول گلزنان حضور دارد.

آمار گلزنی سیدجلال حسینی بالاتر از مهاجمان پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، در حالی که تیم‌های پرسپولیس و سایپا از دقایقی پیش در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته اند، کاپیتان سیدجلال حسینی موفق شد با حضور در محوطه جریمه نارنجی پوشان اولین گل پرسپولیس را به ثمر برساند.


کاپیتان پرسپولیس با حرکت بین مدافعان سایپا موجب شد تا سیامک نعمتی صاحب توپ شود و در ادامه حرکت تکنیکی این بازیکن و پاس در عمق او را سید جلال حسینی با شوت محکم زمینی تبدیل به گل اول تیمش کرد.


گل حسینی در حالی به ثمر رسید که مدافعان سایپا در آن منطقه حضور داشتند، اما نتوانستند مانع از گلزنی کاپیتان قرمز‌ها شوند و او با تکرار گلزنی، قفل دروازه اکبر منادی را شکست.
کاپیتان پرسپولیس در این فصل چهار گل برای تیمش به ثمر رسانده است، آماری که یک رکوردشکنی دیگر برای او محسوب می‌شود و پیش از این تنها در دو مقطع موفق به ثبت دو گل در فصول حضورش در لیگ برتر شده بود.


نمایش‌های خوب سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس که اوج گرفته و درخشان‌ترین فصل خود در گلزنی را تجربه می‌کند و می‌رود که به انداره همه سال‌های حضورش در پرسپولیس گل‌بزند.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: