کد خبر: ۸۸۰۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
تعداد بازدید: ۴۲۵
پرسپولیس در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی به مس نوین کرمان برخورد کرده است؛ تیمی دیگر از زیرمجموعه‌های کارخانه مس که در لیگ دسته دوم فعالیت دارد و به نوعی تیم‌های اصلی مجموعه را پشتیبانی می‌کند.

همه محاسن یک قرعه برای پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، پرسپولیس در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی به مس نوین کرمان برخورد کرده است؛ تیمی دیگر از زیرمجموعه‌های کارخانه مس که در لیگ دسته دوم فعالیت دارد و به نوعی تیم‌های اصلی مجموعه را پشتیبانی می‌کند. طبیعتا این بازی یک قرعه مطلوب و آسان برای پرسپولیسی‌ها محسوب می‌شود و مقایسه آن مثلا با قرعه استقلال یعنی برخورد با پیکان در همین مرحله، به وضوح آسان بودن برنامه سرخ‌ها را نشان می‌دهد. تیم کرمانی 2دسته پایین‌تر از پرسپولیس است و اگرچه در مرحله قبلی گل ریحان لیگ یکی را برده، اما زیاد نباید روی این داستان حساب کرد. گل ریحان در قعر جدول رده‌بندی لیگ یک اصلاً شرایط خوبی ندارد. به علاوه کرمان چند زمین چمن مناسب و مطلوب دارد و لازم نیست حتی پرسپولیسی‌ها نگران شرایط زمین مسابقه باشند. از همه اینها که بگذریم مصاف خارج از خانه برابر چنین رقیبی باعث می‌شود شانس سرخ‌ها برای میزبانی در مسابقات مهم‌تر افزایش بیابد. همین حالا درصورت صعود احتمالی پرسپولیس، اگر حریف بعدی این تیم در مرحله یک‌شانزدهم میزبان بوده باشد، در مرحله یک‌هشتم امتیاز میزبانی بدون قرعه‌کشی به پرسپولیس واگذار خواهد شد.

 

همه اینها محاسن یک قرعه خوشایند برای تیم یحیی گل‌محمدی است، اما فراموش نکنیم جام حذفی به‌صورت تک‌بازی برگزار می‌شود و پرسپولیس در بهترین روزهای تاریخش سابقه گرفتار شدن برابر قشقایی، در همین مرحله از مسابقات را دارد؛ بنابراین هر اتفاقی در کرمان ممکن است رخ بدهد و صعود قرمزها «هرگز» قطعی نیست.

 

به قول جواد خیابانی فعلا اسم پرسپولیس را با مداد به‌عنوان تیم صعودکننده بنویسید تا بعد ببینیم چه می‌شود!

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: