کد خبر: ۸۸۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۴
فرمانده انتظامی ماهشهر از انهدام و دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در عملیات تعقیب و گریز پلیس این شهرستان خبر داد.

انهدام باند سارقان مسلح در ماهشهربه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی ماهشهر از انهدام و دستگیری اعضای باند سارقان مسلح در عملیات تعقیب و گریز پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا پاپی بیان کرد:در پی رصد اطلاعاتی پلیس شهرستان ماهشهر، اعضای باند سارقان مسلح که در سطح استان‌های خوزستان و لرستان اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی شدند.

وی افزود: خودروی حامل سه عضو این باند در چتر اطلاعاتی گروه‌های عملیاتی پلیس ماهشهر قرار گرفت و با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات تعقیب و گریز و قانون هر سه متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر ادامه داد:در بازرسی از خودروی سارقان یک قبضه اسلحه کلانشینکف به همراه ۲ خشاب مربوطه و ۵۷ فشنگ جنگی، یک عدد قیچی بزرگ آهن بُر، یک عدد تالیور، ۲ قبضه چاقو و ... کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پلاک خودروی سارقان، سابقه سرقت از شهرستان دزفول را دارد، گفت: یکی از متهمان شرور مسلح و سارق حرفه‎ای با ۱۳ فقره سابقه کیفری، اتهام قتل عمد و تیراندازی متعدد است که مراجع قضایی لرستان در تعقیب وی بودند.

سرهنگ پاپی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت مسلحانه اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

۹ اسفند جاری نیز چهار سارق حرفه‌ای در شهرستان‌های اهواز و ماهشهر با ۱۵ فقره سرقت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: