کد خبر: ۸۸۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
تعداد بازدید: ۲۹۹
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از ظهر امروز با نفوذ جریان سرد شمالی روی خزر بارش‌ها در گیلان، مازندران و اردبیل آغاز خواهد شد، البته شدت بارش ها در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری و شرق خوزستان است.

وضعیت آب و هوا، امروز ۱۱ اسفند ۹۹ / آغاز بارش‌ها و کاهش دما در شمال کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از ظهر امروز با نفوذ جریان سرد شمالی روی خزر بارش‌ها در گیلان، مازندران و اردبیل آغاز خواهد شد، البته شدت بارش ها در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری و شرق خوزستان است.

«کبری رفیعی» روز دوشنبه درباده وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در استان‌های فارس،‌ اصفهان، بوشهر، خراسان رضوی، یزد، کرمانشاه، مرکزی، همدان و شمال کرمان بارش باران و برای ارتفاعات چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات جنوب غرب اصفهان، لرستان، ارتفاعات شرق خوزستان برف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از عصر امروز شاهد کاهش دما در استان‌های ساحلی خزر و بارش باران در استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران، زنجان، قزوین، شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی خواهیم داشت.

رفیعی گفت: فردا ادامه بارش‌ها در سواحل شمالی و همدان، مرکزی، لرستان و اصفهان خواهد بود و روز چهارشنبه در ارتفاعات شمال شرق کشور بارندگی داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز پنج‌شنبه سامانه بارشی جدید وارد کشور خواهد شد. آسمان تهران امروز نیمه‌ابری در برخی ساعات همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود. حداقل دما امروز در تهران 6 درجه بالای صفر است.

وی گفت: در عصر امروز در غرب و شمال غرب خلیج فارس و روز سه شنبه در بخش‌های مرکزی و شرق خلیج فارس و به ویژه فراساحل و روز چهارشنبه شرق خلیج فارس متلاطم و نسبتا مواج پیش بینی می شود.

به گفته رفیعی روز پنج شنبه سواحل جنوبی کشور آرام و برای فعالیت های دریایی مناسب پیش بینی می شود، روزهای پنج شنبه و جمعه، در خلیج فارس و تنگه هرمز افزایش وزش باد شدید و افزایش ارتفاع امواج و تلاطم پیش بینی می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: