کد خبر: ۸۷۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
تعداد بازدید: ۲۲۸
کارشناسان بهداشت محیط از دو هزار و 424 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و اماکن عمومی کیش بازدید کردند

نظارت گسترده بر روند فعاليت اماكن عمومي تهيه و توزيع مواد غذايي، بهداشتي و آرايشيبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و آغاز پیک چهارم شیوع بیماری کرونا در سطح کشور گفت: بازرسان بهداشت محیط کیش در بهمن ماه امسال از 2هزار و 424 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و اماکن عمومی بازدید کردند.

رضانیا تصریح کرد: از این تعداد 6 مرکز متخلف به دادگاه معرفی و 4 مرکز پلمپ شده است.

وی اظهار داشت: 1هزار و 665 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته توسط بازرسان بهداشت جمع آوری و معدوم شده است.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش گفت: صدور 927 کارت بهداشتی، 41مورد صلاحیت بهداشتی،23 مورد نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی، بررسی یک مورد آلودگی ناشی از فاضلاب و یک مورد بررسی آلودگی ناشی از زباله،20 مورد نمونه برداری از نان،آموزش پروتکل های بهداشتی و نظارت بر نحوه اجرای آن توسط صنوف، از جمله فعالیت های مهم بهداشت محیط کیش در بهمن ماه امسال بود.

رضانیا خاطر نشان کرد: دریافت و رسیدگی به شکایت‌های مردمی از طریق تلفن های 44423311، 09347690199 و سامانه 190 فراهم شده است و شکایت مردم از واحدهای صنفی به سه روش تلفنی، کتبی و حضوری مورد بررسی قرار می گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: