کد خبر: ۸۷۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
تعداد بازدید: ۱۷۸
با حضور در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انجام شد
وزیر گردشگری ونزوئلا با حضور در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از پژوهشکده هنرهای سنتی واقع در ساختمان مرکزی این وزارتخانه بازدید به عمل آورد.

بازدید وزیر گردشگری ونزوئلا از پژوهشکده هنرهای سنتی و نمایشگاه دست‌ساخته‌های هنرمند قزوینیبه‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا، علی پادرون که صبح امروز سه‌شنبه ۵ اسفند ۹۹ وارد تهران شده است، عصر امروز با همراهی دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از بخش‌های مختلف پژوهشکده  هنرهای سنتی این وزارتخانه بازدید کرد.

او در این بازدید و در گفت‌و‌گو با تعدادی از هنرمندان فعال در رشته‌های مختلف، از نزدیک با هنرهای سنتی و صنایع‌دستی ایران آشنا شد.   

وزیر گردشگری ونزوئلا همچنین از نمایشگاه دست‌ساخته‌های علی شیرکول هنرمند قزوینی که در هفته جاری در محل وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درحال برگزاری است، بازدید کرد.

پادرون در بازدید از این نمایشگاه تخصصی که بیش از ۲۰ اثر از آثار لایه‌چینی چوب علی شیرکول هنرمند قزوینی دارای نشان ملی و فعال در عرصه صنایع‌دستی این استان به نمایش در آمده است، هنرهای سنتی و صنایع‌دستی ایران را ممتاز برشمرد.

همچنین در این نمایشگاه اثر گلدان لایه‌چینی این هنرمند به ارتفاع یک متر و ۶۴ سانتی‌متر و قطر ۷۰ سانتی‌متر به عنوان یکی از بزرگ ترین آثار لایه چینی ایران با حضور وزاری گردشگری ایران و ونزوئلا رونمایی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: