کد خبر: ۸۷۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
تعداد بازدید: ۱۷۴۹
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در نامه ای به مدیران عامل بانک ها و موسسات مالی و اعتباری مجاز تحت نظارت بانک مرکزی با اشاره به راه اندازی سامانه غیرحضوری صدور گواهی ضمانت و کسر از حقوق بازنشستگان این صندوق اعلام کرد از تاریخ یکم اسفند سال جاری فرایند صدور گواهی و ضمانت کسر از حقوق برای کلیه بانک ها و موسسات مجاز به صورت الکترونیکی انجام می شود.

صدور گواهی ضمانت و کسر از حقوق بازنشستگان فولاد الکترونیکی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، دکتر مسرور در این نامه عنوان کرد: خواهشمند است ضمن ابلاغ مراتب به کلیه واحدهای تابعه نسبت به دریافت و قبول گواهی ضمانت مزبور و همچنین اصالت سنجی نامه از طریق کد کشوری و کد رهگیری(شماره نامه) درج شده در متن نامه گواهی و ضمانت ارایه شده از طریق متقاضی اقدام لازم مبذول نمایند.

گفتنی است صندوق بازنشستگی فولاد با هدف رفاه بازنشستگان قرار است در سه ماه آینده یازده خدمت خود را به صورت الکترونیکی ارائه نماید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
از سازمان امور بازنشستگی خواهش میکنیم حقوق و مطالبات مستمربگیران و بازنشسته ها راب موقع پرداخت کنید همه بازنشسته ها انتظار دارن ک اخر ماه شود ب موقع پرداخت شود
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: