کد خبر: ۸۷۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۱۵۵
سناتور جمهوری‌خواه ایالت فلوریدا با اشاره به احتمال بازگشت دولت دموکرات این کشور به توافق هسته‌ای با ایران، گفت که هم‌حزبی او «توافق ضعیف» با ایران را نمی‌پذیرند.

هرگونه توافق معنادار با ایران باید فراحزبی باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، «مارکو روبیو»، سناتور جمهوری‌خواه ایالت فلوریدا با اشاره به احتمال بازگشت دولت دموکرات این کشور به توافق هسته‌ای با ایران، گفت که هم‌حزبی او «توافق ضعیف» با ایران را نمی‌پذیرند.

وی با انتقاد از رویکرد دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در قبال ایران، گفت که مواضع وی، تکرار اشتباهات خطرناک و ساده‌لوحانه دولت «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری سابق این کشور است.

روبیو با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس، گفت که این رویکرد محتوم به شکست است چرا که نظام حاکم در ایران قابل اعتماد نیست. اما یک مسأله کاملا واضح است: جمهوری‌خواهان توافق ضعیفی که ایران را در موضع برتر قرار دهد، نمی‌پذیرند».

وی افزود که هرگونه توافق معنادار با ایران باید فراحزبی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: