کد خبر: ۸۷۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۳۶۰
پیشکسوت پرسپولیس گفت: این پرسپولیس به راحتی می‌تواند قهرمانی پایان فصل را هم جشن بگیرد.

کرمانی‌مقدم: این پرسپولیس راحت قهرمان می‌شود/ از دیدن بازی عالیشاه کیف کردمبه گزارش خبرداغ ، مرتضی کرمانی‌مقدم حالا در حال مربیگری در تیم دسته اولی بادران است و بازی‌های تیم محبوبش پرسپولیس را نیز با دقت و وسواس خاصی تماشا می‌کند. با این پیشکسوت پرسپولیس پس از بازی تیم گل‌محمدی و گل‌گهر سیرجان دقایقی در خبرورزشی گپ زدیم‌.

 

آقا مرتضی بازی پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان را دیدید؟

هم دیدم و هم لذت بردم. از تماشای بازی امید عالیشاه واقعاً کیف کردم.

 

جداً؟!

بله، امید بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و یک گل انفرادی و تماشایی زد. گلی که نظیر آن کمتر در فوتبال ایران اتفاق می‌افتد.

 

فکرش را می‌کردید پرسپولیس بتواند در خانه گل‌گهر سیرجان ۵ گل به حریف بزند؟

راستش را بخواهید نه!

 

حتی خود یحیی گل‌محمدی هم اعتراف کرد که فکرش را نمی‌کرده تیمش ۵ گل به گل‌گهر بزند!

دقیقاً همین‌طور است اما بچه‌های پرسپولیس با جنگندگی و تلاش زیاد توانستند غیرممکن را ممکن کنند.

 

پرسپولیس به عنوان قهرمانی نیم‌فصل رسید. آیا این تیم می‌تواند قهرمانی پایان فصل را هم جشن بگیرد؟

این پرسپولیس به راحتی می‌تواند قهرمانی پایان فصل را هم جشن بگیرد. همه ایران دیدند پرسپولیس چقدر شیک و زیبا فوتبال مالکانه‌ای ارائه داد و ۵ گل به تیم گل‌گهر سیرجان زد.

 

پرسپولیس یک‌جورهایی بدون مهاجم بازی می‌کند اما ۵ گل به تیم سیرجانی زد. در این رابطه صحبتی ندارید؟

تعداد هافبک‌های شاخص پرسپولیس زیاد است درحالی که دست یحیی گل‌محمدی در خط حمله خالی است و این تیم مهاجمان زیادی در اختیار ندارد. بنابراین سرمربی پرسپولیس چاره‌ای جز استفاده از وحید امیری یا امید عالیشاه در خط حمله ندارد. امید عالیشاه توانسته است در پُست جدید هم به لطف تکنیک و دوندگی بالایش خوش بدرخشد.

 

احمد نوراللهی باز هم گل زد. در خصوص گلزنی‌های شماره ۸ پرسپولیس، پیراهن قدیم خودتان چه نظری دارید؟

بله، شماره ۸ پیراهنی خاطره انگیز برای ما پرسپولیسی‌هاست. این پیراهن زمانی در اختیار ناصر محمدخانی بود. اعجوبه‌ای که دیگر روی دستش در فوتبال ایران نخواهد آمد. شماره ۸ را من از ناصر محمدخانی گرفتم که بعد از رفتن به قطر این پیراهن به مجتبی محرمی رسید. مجتبی هم به این پیراهن اعتبار و وزن داد و بعدها علی کریمی با شماره ۸ تعریف جدیدی ارائه کرد و ستاره شد. حالا خوشحالم این پیراهن در اختیار احمد نوراللهی یکی از بهترین هافبک‌های ایران است. هافبکی که هم خوب گل می‌زند و هم خوب در امور دفاعی شرکت می‌کند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: