کد خبر: ۸۷۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۱
تعداد بازدید: ۱۶۶۰
احتمال جدایی بازیکن مطرح تیم فوتبال سپاهان اصفهان وجود دارد.

ستاره پرسپولیسی سپاهان در آستانه جداییبه گزراش خبرداغ ، طلایی‌پوشان اصفهانی یکی از بهترین تیم‌های نیم‌فصل اول بوده‌اند که مسابقات را با رتبه خوبی نیز تمام کردند و به نظر نمی‌رسد با توجه به بازیکنان با کیفیتی که در این تیم وجود دارد، شاهد تغییرات آنچنانی باشیم. مهدی کیانی یکی از سرشناس‌ترین بازیکنان لیگ برتر به شمار می‌رود که احتمالا در پنجره زمستانی پس از دو سال و نیم حضور در سپاهان از این تیم جدا خواهد شد.

 

ضمن این‌که زمزمه‌هایی در مورد درخواست رضا دهقانی و محمدرضا خلعتبری، که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، نیز برای جدایی شنیده می‌شود که هر دوی این بازیکنان مورد توجه تیم نساجی مازندران هستند. البته یک باشگاه برای جذب رضا میرزایی درخواست داده است. برای تقویت تیم، نویدکیا در پست هافبک به دنبال یک مهره بازیساز است که اکبر صادقی از شهرخودرو یکی از گزینه‌های او به شمار می‌رود.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: