کد خبر: ۸۷۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
تعداد بازدید: ۳۲۸
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که سرخپوشان با اتحاد و همدلی در ۵ سال گذشته به موفقیت رسیده‌اند و دیگر نباید قهرمانی‌های این تیم را به حمایت وزیر ورزش و کمک‌های داوری ربط داد.

طاهرزاده: دیگر نمی‌توان موفقیت‌های پرسپولیس را به وزیر ورزش ربط دادبه گزارش خبرداغ ،  بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که سرخپوشان با اتحاد و همدلی در ۵ سال گذشته به موفقیت رسیده‌اند و دیگر نباید قهرمانی‌های این تیم را به حمایت وزیر ورزش و کمک‌های داوری ربط داد.

 

بهنام طاهرزاده در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل گل‌گهر اظهار داشت: بازیکنان یک بازی فوق‌العاده انجام دادند. در واقع باید بگویم بازی با گل‌گهر در سیرجان متفاوت از تمام بازی‌های گذشته سرخپوشان بود. در بازی‌های گذشته بابت عملکرد پرسپولیس خیلی از این تیم انتقاد می‌شد که پیروزی‌های شاگردان گل‌محمدی با حداقل گل به دست می‌آید و این تیم در فاز هجومی خوب بازی نمی‌کند اما در بازی با گل‌گهر یک پیروزی دلچسب و با ۵ گل کسب شد تا دل هواداران هم شاد شود.

 

وی ادامه داد: با توجه به رفتن علیپور در ابتدای فصل و همینطور جدایی ترابی و بعد از آن هم محرومیت آل‌کثیر عملا پرسپولیس از داشتن یک مهاجم ششدانگ محروم بود و سایر بازیکنان هم با توجه به این شرایط تحت فشار بودند و نمی‌توانستند بازی‌ خودشان را به خوبی انجام دهند. نباید از این موضوع غافل شویم که ما بعد از فینال آسیا، بشار رسن که یک بازیساز خوب در خط هافبک پرسپولیس بود را هم از دست دادیم و عملا تیم گل‌محمدی در فاز هجومی خلع سلاح شد و ایجاد هماهنگی بین بازیکنان کار سختی بود که کادرفنی به خوبی تیم را از شرایط بعد از شکست در فینال آسیا خارج کردند و ما امروز می‌بینیم تیم صدرنشین لیگ هست و روزهای خوبی در انتظارش هست.

 

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تمجید از عملکرد کادرفنی سرخپوشان عنوان کرد: یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری و کریم باقری ۳ نفری که در راس کادر فنی پرسپولیس حضور دارند، نشان دادند که سرخپوشان متکی به نفر نیستند و به معنای واقعی یک تیم هستند. کادرفنی پرسپولیس در بازی‌های گذشته با کمبود بازیکن در دفاع، هافبک بازیساز و مهاجم مواجه بود و کادرفنی با وجود همه این مشکلات سعی کردند بدون حاشیه نقاط ضعف را پوشش دهند و تیم را در مسیر موفقیت قرار دهند. کاری که در خیلی از تیم‌های دیگر صورت نگرفت و مربیان‌شان با کوچکترین مشکل سعی کردند اعتراض کنند و به جای کار فنی، تیم خودشان را به حاشیه بردند. هواداران پرسپولیس بابت داشتن چنین کادرفنی و بازیکنانی خیلی خوشحال هستند که برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنند.

 

طاهرزاده افزود: صدرنشینی پرسپولیس در پایان نیم فصل لیگ برتر امسال نشان از این می‌دهد که این تیم با یکدلی نتیجه گرفته است و موفقیت‌های سرخپوشان در ۵ سال گذشته را دیگر نباید به حمایت وزیر ورزش، کمک‌های داوری و مسائل دیگر ربط داد. پرسپولیس در حال حاضر قدرت اول فوتبال ایران و یکی از تیم‌های برتر آسیاست و به نظر من تمام مربیان فوتبال ایران باید به احترام پرسپولیس تمام قد بایستند. پرسپولیس قطعا در نیم‌فصل دوم تیم بهتری خواهد شد و با اضافه شدن ترابی و پایان محرومیت آل‌کثیر و همین‌طور جذب یکی دو بازیکن در خط هافبک و دفاع، قدرت سرخپوشان بیشتر خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: پرسپولیس هم مثل اکثر تیم‌ها در این فصل، با مشکلات عدیده اعم از داوری، پرونده‌های خارجی و مشکلات مدیریتی و مالی روبه‌رو بود اما تمام اعضای این تیم فقط یک هدف داشتند و آن هم موفقیت پرسپولیس بود. سرخپوشان بعد از ناکامی در فینال آسیا شرایط روحی و روانی این تیم خیلی خوب نبود و هر تیمی اگر جای پرسپولیس بود شرایط خیلی سخت‌تری پیدا می‌کرد اما از گل‌محمدی و دستیارانش تا سیدجلال حسینی به عنوان یک کاپیتان مقتدر تیم را سرپا نگه داشتند و بازی به بازی پیش رفتند و صدرنشینی امروز پرسپولیس در لیگ ثمره اتحاد و همدل بودن کل تیم است. مدیران باشگاه هم به خوبی اتفاقات در مورد تیم را مدیریت می‌کنند. شکوری معاون باشگاه به دلیل اینکه خودش سابقه بازی دارد، می‌تواند به بهترین شکل مشکلات بازیکنان و کادر فنی را پیگیری کند.

 

وی در پایان در خصوص اینکه پرسپولیس در نیم‌فصل دوم غیر از ترابی در چه پست‌هایی نیاز به تقویت دارد؟ گفت: پرسپولیس در نیم‌فصل دوم کار سختی دارد. رقابت فشرده‌ای در لیگ برتر برای قهرمانی دارد. مسابقات جام حذفی و فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را هم پیش رو دارد و باید با یک تیم آماده در نیم‌فصل دوم و لیگ قهرمانان شرکت کند. سرخپوشان در حال حاضر با وجود آماده شدن محمد انصاری، یک مدافع دیگر نیاز دارد که به خدمت بگیرد. در خط حمله هم نیاز است که یک مهاجم به تیم اضافه شود تا در صورت نیاز کمک‌حال تیم باشد.

 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: