کد خبر: ۸۷۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۳۸۵
مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تاکتیکی نامناسب تیم‌های باشگاهی به برنامه بازی‌های تیم ملی در مسیر جام جهانی ۲۰۲۲ اشاره کرد و گفت: کار تیم ملی سخت‌تر از گذشته شده است.

فوتبال ایران در گرداب تاکتیک‌های قدیم گیر کرده استبه گزارش خبرداغ ، بیژن ذوالفقار نسب در گفتگو با  مهر، در خصوص صدرنشینی پرسپولیس در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: این تیم با توجه به حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های فشرده‌ای را در لیگ برتر داشت و مجبور شد دیدارهای خود را در بازه‌های زمانی کمتر برگزار کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: کاملاً طبیعی است که این تیم پس از نایب قهرمانی با روحیه‌ای پایین به  برگردد. این تیم با وجود تمام مشکلات و نبود بازیکنانی نظیر عیسی آل کثیر توانست به مسیر موفقیت برگردد.

کارشناس فوتبال ایران درباره تاثیر قهرمانی‌های متوالی این تیم در لیگ برتر افزود: بازیکنان پرسپولیس به کمتر از قهرمانی راضی نمی‌شوند. ذهن آنها کاملاً آماده این تکرار است تا بار دیگر جام را بالای سر بگیرند.

ذوالفقارنسب درباره احتمال پنجمین قهرمانی متوالی این تیم در لیگ برتر تصریح کرد: این تیم ساختار خوبی دارد و می‌تواند بار دیگر به این موفقیت برسد. شناخت کادر فنی از بازیکنان پرسپولیس کافی است و بازیکنان هم به درک تاکتیکی خوبی رسیده‌اند. اگر مشکل گلزنی پرسپولیس حل شود قطعاً بار دیگر به قهرمانی می‌رسد.

وی درباره سطح کیفیت فنی تیم‌های لیگ برتر در طول نیم فصل افزود: به نظرم فوتبال باشگاهی ایران در گرداب تاکتیک‌ها قدیمی گیر کرده است و مربیان جوان که وارد این عرصه شده‌اند باید کمک کنند تا فوتبال باشگاهی ایران به رشد فنی برسد. پویایی لازم در تاکتیک‌ها وجود ندارد و تقریباً اسم و رسم بازیکنان است که به مربیان کمک می‌کند.

سرمربی سابق تیم فوتبال سایپا ادامه داد: البته این شامل تمام تیم‌ها نمی‌شود و برخی مربیان واقعاً ظرفیت فنی بالایی داشته‌اند. باید بعضی از باشگاه‌ها ساختار تیمداری خود را تغییر دهند و دنبال ایجاد یک برنامه حرفه‌ای باشند.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره تغییر برنامه بازی‌های مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای تیم ملی ایران گفت: برگزاری بازی‌ها بطور متمرکز می‌تواند برای فوتبال ملی ایران اتفاق خوبی نباشد. کار صعود به جام جهانی سخت‌تر از گذشته می‌شود اما فکر می‌کنم زمان خوبی هم در اختیار آقای اسکوچیچ قرار گرفت تا بازیکنان خود را انتخاب کند و تیم ملی را آماده این بازی‌ها کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: