کد خبر: ۸۷۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱
تعداد بازدید: ۵۲۹
عیسی آل‌کثیر که این روزها حتی اجازه حضو در تمرینات تیمش را هم به دلیل محرومیت ندارد، از روزهای آغازین سال آینده می‌تواند در جمع شاگردان گل‌محمدی حاضر شود....

بازگشت عیسی آل‌کثیر از نوروز ۱۴۰۰به گزارش خبرداغ ، عیسی آل‌کثیر که این روزها حتی اجازه حضو در تمرینات تیمش را هم به دلیل محرومیت ندارد، از روزهای آغازین سال آینده می‌تواند در جمع شاگردان گل‌محمدی حاضر شود....

 

  محرومیت آل‌کثیر یکی از دغدغه‌های کادرفنی و البته هواداران پرسپولیس بوده و حالا این دوران به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، چرا که سخنگوی باشگاه پرسپولیس خبر از باشگاه آل‌کثیر از فروردین‌ماه سال آینده داد؛ شکوری در این‌باره گفت: ما درخواست خودمان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای بخشیده شدن عیسی آل‌کثیر داده‌ایم و هم درخواستی برای حضور این بازیکن در تمرینات که امیدوارم ببا آن‌ها موافقت کنند.

 

شکوری درباره خط حمله سرخ‌پوشان در نیم‌فصل دوم توضیح داد: انشالله فروردین ۱۴۰۰ محرومیت آل‌کثیر به پایان خواهد رسید و در کنار مهدی ترابی خط حمله پرسپولیس عملکرد خوبی را خواهد داشت.

جام نیوز
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: