کد خبر: ۸۷۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
تعداد بازدید: ۳۷۹
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری با همراهی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی از نمایشگاه کاریکاتور کارا که در حاشیه جشنواره کارا برپا شده است ، بازدید کرد .

معاون اول رییس جمهوری از نمایشگاه کاریکاتور کارا بازدید کردبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، در نمایشگاه کاریکاتور کارا علاوه بر نمایش 4 اثر منتخب جشنواره کارا، آثار سایر شرکت کنندگان در معرض نمایش قرار گرفت.

اولین "جشنواره کاریکاتور کارا" از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و با داوری احمد عربانی، جواد علیزاده و علی درخشی ازکاریکاتوریست های برجسته کشور و دبیری هادی حیدری برگزار شد.

هنرمندان کارکاتوریست کشور  با موضوع کارآفرینی و با 7 محور شامل اشتغال زنان، توسعه اشتغال روستایی، مشاغل نوین (استارت آپ ها)، توانمند سازی، بیمه بیکاری، مشاغل آسیب دیده و متاثر از کرونا و توسعه تعاونی‌ها آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: