کد خبر: ۸۷۸۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
تعداد بازدید: ۲۳۸
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در راس یک هیات پارلمانی وارد جمهوری آذربایجان شد.

سفر هیات پارلمانی مجلس شورای اسلامی به باکوبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، مجتبی ذوالنور امروز در راس یک هیات پارلمانی وارد باکو شد. قرار است هیات مذکور با جیجون بایرام اف وزیر خارجه، حکمت حاجی اف دستیار ویژه رئیس جمهور در امور سیاست خارجی و رئیس کمیسیون امنیت ملی و امور دفاعی و نیز رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس ملی جمهوری آذربایجان ملاقات نمایند.

در ادامه این سفر، هیات مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه عازم جمهوری خودمختار نخجوان خواهند شد تا با آقای واصف طالب اف رئیس مجلس جمهوری خودمختار نخجوان ملاقات نمایند.

به نقل از ترند،‌ جمهوری آذربایجان به عنوان یک کشور همسایه، با اشتراکات تمدنی، فرهنگی و تاریخی فراوان، جایگاه ویژه ای در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران دارد. انجام این سفر نشان از اهمیتی است که جمهوری اسلامی ایران به روابط دوستانه و برادرانه با جمهوری آذربایجان می دهد. امید می ورد با انجام این سفر، زمینه های همکاری مجالس قانون گزاری دو کشور تقویت و بستر لازم برای توسعه مناسبات فیمابین بویژه در حوزه دیپلماسی پارلمانی فراهم گردد.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: