کد خبر: ۸۷۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
تعداد بازدید: ۶۷۷
جف بزوس، چهره سرشناس دنیای فناوری و یکی از ثروتمندترین مردان جهان، مدتی پیش از مدیرعاملی آمازون خداحافظی کرد، اکنون وی تصمیم گرفته است که روز‌های فراغت خود را به شکلی کاملا رمانتیک و با نامزد جنجالی خود لورن سانچز بگذراند.

تعطیلات رمانتیک جف بزوس با نامزد جنجالی اشبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب: جف بزوس، چهره سرشناس دنیای فناوری و یکی از ثروتمندترین مردان جهان، مدتی پیش از مدیرعاملی آمازون خداحافظی کرد، اکنون وی تصمیم گرفته است که روز‌های فراغت خود را به شکلی کاملا رمانتیک و با نامزد جنجالی خود لورن سانچز بگذراند.

حدود ۲ سال پیش بود که پس از هک تلفن همراه جف بزوس، رابطه عاشقانه و خارج از ازدواج و مخفی وی و سانچز افشا شد و ابعاد این رسوایی تا حدی پیش رفت که منجر به جدایی بزوس از همسر قانونی وی مک کنزی شد.

 

اکنون با گذشت مدتی از این رسوایی و در شرایطی که به نظر می‌رسید رابطه سانچز و بزوس به پایان رسیده است، این دو نفر تعطیلات خود را با یکدیگر می‌گذرانند. اخیرا تصاویری از بزوس و نامزد وی سانچز سوار بر یک قایق تفریحی در مکزیک انتشار یافته است.

بزوس در توجیه کناره گیری خود از سمت مدیرعاملی آمازون اعلام کرده بود که هدفش از این کار، داشتن اوقات فراغت کافی برای رسیدن به فعالیت‌های نوآورانه در حوزه تکنولوژی است. بزوس ۲۷ سال پیش آمازون را در پارکینگ خانه خود افتتاح کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: