کد خبر: ۸۷۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۳۹۵
مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دوره آموزشی و مسابقه سراسری آشنایی با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را برگزار می کند.

دوره آموزشی و مسابقه سراسریبه گزارش خبرداغ به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری با مشارکت اداره کل توسعه منابع انسانی، به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دوره آموزشی به همراه مسابقه سراسری"آشنایی با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی" را برگزار می کند.

در این دوره آموزشی به تمامی شرکت کنندگان ستادی و استانی مدرک ارائه می شود و به 40 نفر از برگزیدگان مسابقه نیز جوایز نفیسی تقدیم خواهد شد.     

علاقمندان به شرکت در دوره آموزشی و مسابقه "آشنایی با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی" می توانند تا تاریخ 2 اسفند با مراجعه به نشانی   https://el.mcls.gov.ir/course/view.php?id=102  ثبت نام خود را انجام دهند.

تاریخ برگزاری آزمون الکترونیکی نیز 12 اسفند است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: