کد خبر: ۸۷۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
تعداد بازدید: ۲۳۲
معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور بررسی مشکلات شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس از این شرکت بازدید کرد.

بازدید معاون امور اقتصادی وزارت کار از شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباسبه گزاش خبرداغ به نقل از روابط عمومی تعاون ،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، حجت میرزایی در جریان بازدید از این شرکت گفت: بر اساس گزارش های دریافتی ، نقدینگی و سرمایه در گردش کوتاه مدت و اصلاح نظام بازاریابی و فروش شرکت، راه اندازی سایر خطوط تولیدی شرکت و تعامل با شبکه قدرتمند توزیع محصولات در بازار کشور در بلند مدت از مهم ترین محدودیت هایی است که این شرکت با آن روبروست.
وی اضافه کرد: به رغم تلاش کارکنان این بنگاه اقتصادی و تولیدی برای تولید این شرکت با حدود یک سوم ظرفیت، به کار خود ادامه می دهد.
میرزایی ابراز امیدواری کرد: با همکاری و هماهنگی سهامداران اصلی شرکت یعنی صندوق بازنشستگی کشوری و هلدینگ آتیه صبا ، موانع پیش روی این شرکت برطرف شود.

شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس فعالیت خود را از سال 52 به عنوان تنها کارخانه تولید کنسرو تن شروع کرده و ظرفیت اسمی آن 45 میلیون قوطی در سال و با سه شیفت کاری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: