کد خبر: ۸۷۸۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
تعداد بازدید: ۲۵۱
گوهر خیراندیش، پس از بهبودی از بیماری کرونا، از بیمارستان به خانه رفته است تا ادامه درمان و گذران دوران نقاهت را طی کند.

گوهر خیراندیش از بیمارستان به خانه رفتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : گوهر خیراندیش، پس از بهبودی از بیماری کرونا، از بیمارستان به خانه رفته است تا ادامه درمان و گذران دوران نقاهت را طی کند.

گوهر خیر اندیش، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که  به دلیل ابتلا به کرونا، چند روزی در بیمارستان بستری و تحت درمان بود، عصر روز گذشته (دوشنبه ۲۰ بهمن) از بیمارستان مرخص شد.

بیتا منصوری، تهیه‌کننده سینما و از دوستان نزدیک خیراندیش در این باره گفت: «خوشبختانه حال ایشان مساعد است و به تشخیص پزشک، عصر دیروز مرخص شدند تا ادامه درمان خود را در خانه انجام دهند و دوران نقاهت خود را سپری کنند.»

دوستان خیراندیش، از جمله عباس یاری، منتقد سینما و دبیر تحریریه مجله «فیلم» و بیتا منصوری، تهیه‌کننده سینما، گفته بودند این بازیگر مشغول بازی در یک پروژه تصویری بوده، پس از ابتلا به کرونا دیر به بیمارستان مراجعه کرد و همین تاخیر سبب شد که چهل درصد ریه او درگیر کرونا شود و به همین دلیل دوره فیزیوتراپی ریه را گذراند ولی خوشبختانه بعد از چند روز مشکل ریه حل شد و حالا هم شرایط او به گونه‌ای است که می‌تواند درمان خود را در خانه ادامه بدهد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: